Pierwszym krokiem w konkursie jest rejestracja własnego adresu email. W tym celu na stronie rejestracji wpisujemy adres email (np. adam.szewczyk@poczta.pl), hasło i jego powtórzenie.
 Na podany przez nas email dostaniemy wiadomość z linkiem aktywacyjnym, w który należy kliknąć. W przypadku braku maila, upewnijmy się, czy wiadomość nie została skierowana do zakładki SPAM.
 Można zarejestrować się także poprzez konto Facebook. Wystarczy kliknąć w przycisk ZAREJESTRUJ SIĘ PRZEZ FACEBOOK.
Po kliknięciu w link aktywacyjny zostaniemy przeniesieni do zakładania klubu. Najpierw wpisujemy wymyśloną przez nas nazwę (musi być unikalna, minimum 3 znaki, maksimum 18). Kolejnym krokiem jest wybór lig klubowej i regionalnej. Następnie wpisujemy swój pseudonim (minimum 3 znaki, maksimum 18), imię i nazwisko. Poniżej tych okienek decydujemy - czy w klasyfikacjach konkursowych ma się pokazywać nasze imię i nazwisko, czy pseudonim.
Spośród wszystkich siatkarzy grających w PLUSLIDZE "kupujemy" dwunastu (3 środkowych, 3 przyjmujących, 2 atakujących, 2 rozgrywających, 2 libero), pamiętając, że musimy zmieścić się w budżecie, który wynosi 26 milionów wirtualnych złotych. Przypominamy również, że z jednego ligowego klubu może się znaleźć w naszej drużynie co najwyżej 2 siatkarzy. Zawodników kupuje się, klikając w zieloną ikonę plusa w ostatniej kolumnie tabelki lub w nazwisko.

Po zakupie 12 zawodników decydujemy, którzy będą grać w składzie podstawowym, a którzy zostaną rezerwowymi. Żeby zawodnika z rezerwy przesunąć do składu podstawowego musimy najechać kursorem na jego koszulkę, złapać i przeciągnąć (mechanizm drag&drop) w miejsce zawodnika, który zostanie rezerwowym. Ostatnim krokiem jest wybór kapitana i jego zastępcy. 
Do czasu rozpoczęcia pierwszego meczu 6. kolejki (pierwsza kolejka konkursowa), dokładniej określonego w komunikacie na stronie wygrajpluslige.pl, możemy robić dowolną liczbę transferów, zmieniać kapitana i jego zastępcę, przesuwać zawodników do składu rezerwowego i odwrotnie.
26 milionów wirtualnych złotych - tyle wynosi budżet na zakup 12 siatkarzy.
W rezerwie zawsze będziemy mieć po jednym zawodniku rezerwowym na każdą pozycję. W przypadku, gdy którykolwiek z zawodników podstawowych nie wystąpi w prawdziwym spotkaniu w PLUSLIDZE, zostanie on zastąpiony zawodnikiem rezerwowym, występującym na tej samej pozycji. Czyli rezerwowy atakujący, może zastąpić tylko podstawowego atakującego.

W przypadku gdy w Klubie nie zagra w kolejce np. dwóch podstawowych środkowych, a zagra rezerwowy środkowy, to dla Klubu w kolejce będzie punktować sześciu zawodników.
Po każdej kolejce możemy w swojej drużynie sprzedawać i kupować siatkarzy. Dwa pierwsze transfery są za darmo, tzn. z konta punktowego najbliższej kolejki nie zostanie odjęta prowizja. Sprzedając jednak kolejnego siatkarza (trzeciego, czwartego itd.), zapłacimy prowizję za transfer - ta prowizja to minus 5 punktów. Zasada ta nie obowiązuje przed startem rozgrywek, a także w przypadku, gdy już w trakcie konkursu zakładamy nową drużynę.
Każdy menedżer może założyć własną ligę prywatną i zaprosić do niej znajomych lub innych uczestników konkursu. Każda liga prywatna ma swój własny ranking. Suma punktów piętnastu najlepszych zespołów klasyfikuje ligę w rankingu lig. Menedżer może też dołączyć do 10 innych lig prywatnych.
Po założeniu pierwszej drużyny wystarczy w menu po zalogowaniu kliknąć w przycisk MOJE DRUŻYNY, a następnie w + dodaj nową. Jedna osoba może założyć 5 klubów, wszystkie za darmo.

1) Za udział w meczu (wszystkie pozycje oprócz libero):

- zawodnik składu podstawowego: 2 pkt.

- zawodnik rezerwowy: 1 pkt.

- libero (zawsze): 1 pkt.

2) Za wynik mecz (wszystkie pozycje):

- za wynik 3:0, 3:1 - 3 pkt.

- za wynik 3:2 - 2 pkt.

- za wynik 2:3 - 1 pkt.

3) Za tytuł MVP: 3 pkt.

4) Atakujący:

- za punkt w meczu: 1 pkt.

- za asa serwisowego: 2 pkt.

- za blok: 2 pkt.

5) Środkowy:

- za punkt w meczu: 1,5 pkt. (z zaokrągleniem w górę w przypadku "połówek")

- za asa serwisowego: 3 pkt.

- za blok: 1 pkt.

6) Rozgrywający:

- za punkt w meczu: 3 pkt.

- za asa serwisowego: 3 pkt.

- za blok: 2 pkt.

Premia za wynik - podstawowy rozgrywający:

- za wynik 3:0 - 10 pkt.

- za wynik 3:1 - 7 pkt.

- za wynik 3:2 - 4 pkt.

- za wynik 2:3 - 1 pkt.

Premia za wynik - rezerwowy rozgrywający (co najmniej jeden set rozpoczęty w składzie podstawowym):

- za wynik 3:0 - 5 pkt.

- za wynik 3:1 - 3 pkt.

- za wynik 3:2 - 2 pkt.

7) Przyjmujący:

- za punkt w meczu: 1 pkt.

- za asa serwisowego: 2 pkt.

- za blok: 2 pkt.

Punkty za procentową dokładność przyjęć (co najmniej 11 przyjęć w meczu):

- 81% - 100% - 10 pkt.

- 66% - 80% - 8 pkt.

- 51% - 65% - 6 pkt.

- 36% - 50% - 4 pkt.

- 26% - 35% - 2 pkt.

Punkty za procentową dokładność przyjęć (suma przyjęć: od 5 do 10):

- 81% - 100% - 5 pkt.

- 66% - 80% - 4 pkt.

- 51% - 65% - 3 pkt.

- 36% - 50% - 2 pkt.

- 26% - 35% - 1 pkt.

8) Libero:

Punkty za procentową dokładność przyjęć (co najmniej 11 przyjęć w meczu):

- 81% - 100% - 10 pkt.

- 66% - 80% - 8 pkt.

- 51% - 65% - 6 pkt.

- 36% - 50% - 4 pkt.

- 26% - 35% - 2 pkt.

Punkty za procentową dokładność przyjęć (suma przyjęć: od 5 do 10):

- 81% - 100% - 5 pkt.

- 66% - 80% - 4 pkt.

- 51% - 65% - 3 pkt.

- 36% - 50% - 2 pkt.

- 26% - 35% - 1 pkt.


Załóż klub, zaproś znajomych, wygrywaj nagrody!


Zarejestruj się teraz!